

1Bonton za neznalice

Osnove bontona uče se još u najranijem djetinjstvu tako da knjige o bontonu postoje i za djecu. Knjiga Bonton za neznalice pomoći će ukoliko tražite podatke o tome kako se ponašati učtivo, pristojno i obazrivo bezobzira na situaciju. U knjizi možete saznati najosnovnije smjernice za lijepo ponašanje, kako postati uzorom lijepog ponašanja, kako cijeniti prijateljstvo i odnose s partnerom… Možete, također, naučiti o odjeći, higijeni, govoru tijela, ali i osnovnoj komunikaciji, bilo da razgovarate s obitelji, odgovarate na telefon ili otvarate poklon. Možda želite pružiti smjernice nekome u svom životu kojem su potrebne upute lijepog ponašanja, a možda želite imati konkurentsku prednost u radnom okruženju… Ukoliko samo želite osvježiti ono što već znate ili si razjasniti nejasnoće oko složenosti suvremenog bontona, poput pravilâ kod korištenja novih tehnologija.
2Vještine ponašanja

U knjizi Vještine ponašanja u privatnom i poslovnom svijetu, također upoznajemo osnove lijepog ponašanja. To je knjiga o pristojnom i primjerenom ponašanju u svakodnevnim situacijama, kako u privatnom, tako i u poslovnom okruženju. Pisana je tako da Vam može postati dobar suputnik i vodič u svakodnevnim i jednostavnim situacijama. Čitajući knjigu možete saznati o kulturi stanovanja, suživotu u obitelji, kućnim ljubimcima, ponašanju u javnom prijevozu i putovanjima. Jednako tako možete naći podsjetnik prilikom organizacija zabava i proslava, o tome kako se pristojno ponašati za stolom. U ovoj knjizi jednako možete saznati kako se ponašati u veselim prigodama prilikom zaruka, vjenčanja ili rođenja djeteta, ali i jednako kako postupiti prilikom smrtnog slučaja vama bliskih osoba ili njima dragih ljudi. Odmjereno i pristojno ponašanje jest ono što ostavlja trajni trag koji se veže uz osobnost svakoga od nas. Knjiga Vještine ponašanja donosi smjernice i ponašanja u poslovnom okruženju i to od potrage za poslom, pisanja životopisa, rada sa strankama i potpunoj poslovnoj komunikaciji.
3Građanski, poslovni & protokolarni kodeks ponašanja i komuniciranja

Knjiga Građanski, poslovni & protokolarni kodeks ponašanja i komuniciranja primjeren je građanskoj komunikaciji. No, ujedno je i poslovni i protokolarni pokazatelj očekivanog pristojnog ponašanja u brojnim situacijama. U njemu su obrađene teme zajedničkog stanovanja, obiteljskog ponašanja, pravila osobne higijene, kako se ponašati u bolesti, kako telefonirati, kako se upoznavati i pozdravljati i još brojne situacije iz svakodnevnog života u kojima se pojedinac može naći. Drugi dio knjige sadrži kodeks poslovnog i protokolarnog ponašanja i komuniciranja. Ovdje možete provjeriti kako se titulira u poslovnim i protokolarnim susretima, kakva su pravila poslovne korespondencije te kakav je bonton na poslovnom sastanku, kako ugostiti poslovnog partnera, kako se odjenuti i ponašati na poslovnoj zabavi, ručku ili večeri. U ovoj knjizi, osim toga, možete pronaći i rječnik stranih riječi i pojmova koje susrećemo u ovoj zanimljivoj i poučnoj knjizi.
4Pisati bez straha

Knjiga Pisati bez straha priručnik je o bontonu u pisanju pisama. Knjiga sadrži različite primjere za rješavanje raznih životnih situacija pisanim putem. U knjizi je gotovo stotinu pedeset primjera pisama. Uvodni dio knjige sadrži opće napomene o slovima, strojopisu, krasopisu, pisanju titula, upotrebi kratica i rečeničnim znakovima. U drugom dijelu knjige obrađene su vrste pisanih poruka, dijelovi pisama, početne i završne pozdrave, pozivnice, podsjetnice i razglednice. U trećem dijelu navedene su svakodnevne situacije u kojima se pismeno obraćamo prijateljima, znancima ili poslovnim suradnicima. Tu možete pronaći kako napisati molbu za posao, kako čestitati blagdane ili pozvati na društvena okupljanja. Posljednji dio knjige jesu primjeri i načini pisanja u posebnim prigodama, kao što su rođenja, krštenja, vjenčanja, smrt.
5Cvjetni bonton

Priručnik Cvjetni bonton zbirka je savjeta o tome koje cvijeće pokloniti u kojoj prilici, kakvo cvijeće treba pripremiti prije poklanjanja i kako to isto cvijeće primiti. U ovoj knjižici možete pronaći i zbirku savjeta tko kome daruje cvijeće i koje je najprikladnije darovat. Saznat ćete i o tome da se uvijek poklanja neparni broj cvjetova kao i o tome da svaki cvijet ima svoje značenje jednako kao i boja cvijeća. Vjerojatno ste bili u situaciji kada ste poklonili cvijeće pri čemu je situacija bila neugodna; bezobzira je li se tu radilo o vrsti ili veličini cvijeća. Upravo radi toga, podsjeća vas se na bonton darivanja cvijeća, koji će vam zasigurno pomoći, a i vi ćete možda samo usavršiti svoje dosadašnje znanje. Izbor cvijeća potpuno je prepušten ukusu darovatelja. Jedino je pravilo da to budu odabrani lijepi primjerci s dugom drškom, da se mogu bez teškoća staviti u vazu. Pravilo je da ih u buketu bude neparan broj. Neka ograničenja pri izboru: buket sastavljen samo od crvenih ruža ili crvenih karanfila ne daruje se tuđim ženama. S obzirom na simboliku crvene boje može nastati nesporazum, i zato takve bukete rezervirajte isključivo za vlastitu ženu. Sve što možda o cvijeću niste znali, saznat ćete čitajući i proučavajući ovu knjigu.
6E-bonton

E-bonton prvi je domaći priručnik koji donosi pravila lijepog ponašanja na društvenim mrežama. Suvremeno društvo, novi komunikacijski kanali i moderna tehnologija kao i nedostatak vremena i pojednostavljena komunikacija doveli su do potrebe o pravilima te brze komunikacije. Internet nije samo mreža računala, nego i velika zajednica ljudi. Stoga vam donosimo poželjna pravila vezana uz komunikaciju putem interneta: pripazite što šaljete u svijet. Ne samo što stvarate sliku o sebi, već utječete i na druge. Zlatno pravilo jest PPP pravilo: pročitaj/pogledaj – promisli – postavi. Na tuđim mrežnim stranicama, blogovima ili forumima ponašajte se kao pristojan gost, što podrazumijeva uljudno ponašanje i lijepo izražavanje. Bolje nikakav komentar, nego komentar koji je nikakav. Ovaj priručnik zbirka je objava korisnika s Facebooka, Twittera i drugih društvenih mreža o tome kako je primjereno komunicirati na društvenim mrežama. Kako je danas većina populacije usmjerena na takvu komunikaciju mudro bi bilo informirati se u ovoj knjizi kako komunicirati, a nikoga ne uvrijediti, ne iznijeti nepotrebno ili ući u neku raspravu bez smisla.
